Uslar, Silberborn

20 juli 2018 - Bodenwerder, Duitsland

Hallo luitjes,

Daar zijn we weer. Volgens mij doen wij iets niet goed hier. In de foldertjes staat een heel verhaal over een stadje met van die prachtig gerestaureerde vakwerkhuisjes en den historisch centrum. Vakwerkhuisjes klopt, mooi centrum zetten wij onze vraagtekens bij en er is niks te beleven.

Gisteren naar Uslar geweest, nou, mooie huisjes en de rest valt tegen. Kom je rond de middag, alle winkeltjes dicht. Er was 1 ijssalon en die was gelukkig open, dus daar maar even gezeten. Niets eens ijs gegeten😳. Maar KJ heeft er wel weer een mooie toeristische route van gemaakt.

Vandaag zijn KJ en Sandra wezen kletteren in Silberborn. Lekker in het bos en het was nog niet druk. Dit in tegenstelling toen wij vertrokken. Toen stonden er 2 grote groepen te wachten. Een mooi parcours, 8 verschillende en de laatste was een team parcours. Dan moest je alles samen doen. En dat lukte ook nog. Trots op die 2.

Op de terugweg gestopt in Bevern. Daar zou een grote burcht staan in het centrum. Die stond er ook. Heel mooi gerestaureerd aan de voorkant, maar kwam je op de binnenplaats viel het weer tegen. Daar wel een ijsje gegeten. En maar weer teruggereden naar de camping. We waren ook erg moe Klaas Jan en Sandra van het kletteren en ik van het meelopen en van de warmte. Die vandaag anders aanvoelde dan de afgelopen dagen. De wind is gedraaid en nu is het een beetje benauwd. Nou ja, we doen het er maar mee.

Het klinkt misschien allemaal een beetje negatief, maar we vermaken ons verder prima en genieten van ons uitzicht op de camping. Je kan zien dat het weekend is, het is nu vrij druk op de camping en we zijn nog steeds de enige Nederlanders. Dus echt op vakantie😂, zoals veel mensen het graag zien.

Heel veel groetjes in Nederland of in welk land je je ook bevind, en tot blogs🙋🏽

1. Erna:
    20 juli 2018
    Hej hej, ja die foldertjes doen echt hun best om toeristen te trekken. Daar hebben wij ook van geleerd. Maar fijn dat jullie het naar je zin hebben daar. Wij beginnen aan onze laatste week. Jullie een goede voortzetting en rustig aan met die hitte. Groetjes, Erna
  2. Henny:
    21 juli 2018
    Gelukkig was het kletteren wel leuk. En wie weet, ga je deze vakantie toch nog ontdekken wat deze streek zo mooi en bijzonder maakt. 😜
  3. Miriam:
    22 juli 2018
    Het is dat je zelf het antwoord al schrijft... het klinkt negatief maat gelukkig is het wel leuk! En eerlijk is eerlijk een vakantie met allemaal Nederlanders voelt toch minder als buitenland. Dus eigenlijk helemaal goed zo. Geniet er lekker van!
  4. Sandra:
    26 juli 2018
    Hoi Erna, blij dat jullie het ook zo beleefd hebben, we dachten al dat het aan ons lag😂😂.