Bloody hot en “bloody hot”

15 augustus 2022 - Bad Emstal, Duitsland

Hallo allemaal,

Gisteren was een spannende dag, dus niet. Zoals jullie al begrepen. Het was weer heel warm en niemand van ons vindt dat fijn. Aan het eind van de ochtend richting het huisje van Piet en Jolanda gelopen en daar de hele middag gezeten op een mooie schaduwplek.
‘s Middags bij het restaurant ☕️und 🍰gegeten, erg lekker. En ‘s avonds eten gehaald, makkelijk en lekker. In de middag zaten we bij een leegstaand huisje in de schaduw en hebben daar ook heerlijk zitten eten. Zijn wij terug bij de caravan, krijg ik een appje van Piet. Iemand had hem er op aan gesproken dat wij daar hadden gezeten😳. We weten nog steeds niet wie het was en wat het probleem was. We zaten niemand in de weg en als het huisje bezet was geweest waren we daar ook niet gaan zitten. Nou ja, het zij zo.
Gisteravond hadden we onverwachts een behoorlijke regenbui en wat onweer. Lekker verfrissend, we vonden het ook niet erg. Vanmorgen was de temperatuur nog steeds heel lekker en hadden we het idee om te gaan wandelen. Piet en Jolanda kwamen nog even koffie drinken en wilde daarna gaan fietsen en wat denk je, regen. Toen maar besloten naar Kassel te gaan en daar in een overdekt winkelcentrum een beetje rond te dwalen.
Geen succes. Jolanda redde het niet met lopen en Kaya, de hond, was dat niet gewend (wat wij niet wisten) en werd helemaal onrustig. Nog even een boodschapje gedaan en toen maar weer naar de camping. En zijn Piet en Klaas Jan nog een heel eind wezen wandelen.
Toen we terug kwamen uit Kassel was het even heel drukkend en benauwd, maar daarna werd het lekker, 25 graden ongeveer. Dus prima te doen. Nu zitten we weer lekker voor onze caravan, te genieten van de rust. Morgen is de planning, opnieuw, om te gaan lopen en fietsen. In de ochtend is de temperatuur nog wel lekker en hopen dat we een mooie wandeling in een bos kunnen maken. We laten ons verrassen. Jullie zullen het lezen🤔.
Groetjes en welterusten 🤗😴, tot morgen