Gefietst

12 juni 2021 - Grave, Nederland

Hallo allemaal,

Gisteren hebben we een mooi route gefietst langs het oorlogsverleden van Mill en Grave. Als je de route bekijkt op de foto, hebben wij alleen de onderste lus gemaakt. Van knooppunt 83 naar knooppunt 29. Het was lekker weer, dus Fleur voorop en gaan.
De buren gingen toevallig de zelfde route fietsen en gingen even voor ons weg. En ja hoor, halverwege kwamen wij ze tegen, een poosje achter ze gereden tot ze ons zagen. Met z’n vieren lekker op een terrasje gezeten en verder gegaan.
Wij zijn uiteindelijk bij knooppunt 29 richting camping gegaan en zij zijn nog doorgefietst. Het was erg gezellig.

Het was een mooi stuk, waar we monumenten zagen en kazematten. Ook nog even bij kasteel Tongelaar gekeken. Nou kasteel, zeg maar kasteeltje. We konden helaas niet naar binnen, want er was een besloten feestje. We kwamen ook nog bij een mooi trouwkapelletje langs. Er was net een bruidspaar aan het eten om daarna foto’s te gaan maken. Die vertelde dat je maar met 13 mensen in het kapelletje kan, zij waren dan ook ergens anders getrouwd. Maar het is een mooie locatie voor foto’s.

Vandaag komen Klaas en Tineke op visite en gaan we zien wat we nog gaan doen.
Groetjes allemaal en een fijne dag nog 🤗