Lege accu’s

8 juni 2021 - Grave, Nederland

Hoi allemaal,

De dag rustig aan begonnen en uiteindelijk besloten te gaan fietsen richting Cuijk. Ongeveer 15 kilometer. Nou dat moet toch te doen zijn. Dus een boterham gegeten en vol goede moed op pad. Langs fietspaden verhard en onverhard, langs mooie huizen en mooie uitzichten. Eerst richting Beers en toen richting Cuijk.
Eenmaal aangekomen in Cuijk, kwam ik al tot de ontdekking dat het niet helemaal lekker ging. Een beetje door het stadje heen gelopen, wat gedronken en gegeten op een terrasje en besloten weer richting de camping te gaan.

Halverwege de terugweg, ja hoor, accu van de fiets leeg. Volgens de display kon het nog. Maar 2 streepjes, is maar zo 0 streepjes😬. Dus ik moest op mijn eigen motor en werd op zwaardere stukken door Klaas Jan gedrukt. Bij aankomst op de camping maar even rust genomen, want accu fiets leeg maar ook mijn accu leeg.
Conclusie, de afstanden die wij zullen fietsen, zullen maximaal 20 kilometer zijn. Het is niet anders

Vandaag voor mij een rustdag, want ik ben nog steeds moe. Klaas Jan is nu een lekker eind fietsen richting Wijchen.
Wat de dag verder gaat brengen zullen we zien, het zal vast niet heel spannend zijn. Maar je weet maar nooit.

Groetjes en jullie horen weer van ons🤗