Lummelen en Ede

4 juni 2021 - Grave, Nederland

Hoi allemaal,

Gisteren, niet zo veel bijzonders gedaan. Klaas Jan heeft gisteren nog een grote wandeling gedaan en was net op tijd binnen. Toen viel er een stevige bui. Gisteravond een hele harde bui gehad met grote druppels en even behoorlijk onweer. Alles heeft het overleefd, ook weer fijn om te weten. Verder nog wat huishoudelijke taken, de caravan vegen, beetje soppen, boodschapjes. En we hebben op het veld nog een spel gedaan, volgens mij Kubb. Met balkjes blokken omgooien en als laatste de koning omgooien. Klaas Jan had 2x de eer om dat te doen. Mannen gewonnen, vrouwen deden leuk mee😂😂

Vanmorgen heeft Klaas Jan de fietsen opgehaald, fijn dat we redelijk in de buurt zitten🙈. Na de lunch hebben de fietsendrager weer teruggebracht (was van de buurman in Ede😬) en toen  doorgereden naar het Maanderzand, waar mijn ouders zitten. Dat was een verrassing, dat wij ineens voor de deur stonden. Lekker koffie en thee gedronken, de plantjes op het dakterras water gegeven (wat een ingewikkelde klus😰) en toen nog een poos op het dakterras gezeten. Samen met nog een medebewoner. Op de terugweg nog wat gegeten. Op de camping gelijk onder de douche en net op tijd allebei klaar. Nu onder de luifel naar het onweer en de regen kijken.

Groetjes en tot het volgende blog🤗

1. Henny:
    4 juni 2021
    Lummelen, daar ben ik ook nog nooit geweest, 🤪
  2. Josje:
    4 juni 2021
    Echt een heel leuk, gezellig en knus plaatsje hier in de buurt. Moet je echt een keer heen gaan, ik denk dat jij het ook heel leuk vindt😂😂😂