Nijmegen

24 mei 2022 - Sint Geertruid, Nederland

Hallo allemaal,

Vandaag moest ik voor controle naar Nijmegen. Dus vanmorgen lekker rustig aan gedaan en tegen 1 uur vertrokken. En rond kwart voor 3 waren we bij het ziekenhuis. Ik ben weer helemaal goedgekeurd voor 2 jaar, alleen volgend jaar een belafspraak. Alleen nog even de bloeduitslagen afwachten, maar ik verwacht daar niks bijzonders van. Ze vond het wel heel goed dat ik mijn sporten en zwemmen bij de fysio weer opgepakt had, want dat was toch wel heel belangrijk voor mij. Ze zei ook, dat als ik veel slechter zou zijn als ik dat sporten en zwemmen niet zou doen. Dat gevoel heb ik zelf ook. Ik ben ook nog steeds heel blij dat ik nog redelijk wat dingen kan, al merk ik wel elk jaar dat ik iets achteruit ga. Onderweg hebben we nog wat gegeten en tegen 7en waren we weer op de camping. Het was niet erg om vandaag weg te zijn, want het was koud buiten en konden niet lekker buiten zitten.
Kijken wat morgen weer gaat brengen.

Welterusten en tot morgen🤗🐾

1. Therry:
    Top dat het goed was!!
  2. Josje:
    24 mei 2022
    Zeker weten. Had ook niet anders verwacht, maar toch ben je altijd weer blij als ze het tegen je zeggen. Gaat met jou ook alles goed?
  3. Therry:
    Ja hoor gewoon doorgaan 😂
  4. Erna:
    25 mei 2022
    Fijn te horen, zo'n uitslag geeft een extra impuls om het sporten en zwemmen vol te houden.
  5. Josje:
    30 mei 2022
    Dat is zeker waar, ik vind zwemmen wel leuk, maar sporten in de zaal is niet mijn ding. Maar ik weet dat het goed is voor mij en ik merk het ook echt wel. Dus ja, dan maar met tegenzin. Gelukkig is het wel gezellig en dat maakt veel goed. Dat heb ik toch altijd wel een beetje nodig, dat stimuleert ook.