Schijndel, inpakken en weer naar huis

27 juni 2021 - Ede, Nederland

Hallo allemaal,

Het laatste blog van deze vakantie😢.

We zijn voor Fleur al een tijdje opzoek naar een nieuwe bench en hadden bij de Wit in Schijndel 1 gezien die ons wel goed leek. Dus daar nog maar weer even heen gekacheld en uitgeprobeerd of het allemaal paste in de auto. Nou, het was niet echt geweldig, dus niet gekocht.  Toen nog toeristisch rondgereden en een ijsje gegeten in Zeeland.

Vrijdag was inpakdag en fiets wegbreng dag. Klaas Jan is ‘s ochtends richting Ede gereden voor het fietsenrek en ik ben langzaam aan begonnen met inpakken. Tegen twaalven was hij weer terug en zijn samen verder gegaan met inpakken, al was ik al een heel eind. Binnen was alles al opgeborgen en ik was buiten ook al bezig🥵. Het zonnetje ging ineens schijnen en dan is het wel heel warm. Maar ja, wel de boel droog ingepakt. Toen we klaar waren is Klaas Jan weer richting Ede gereden om de fietsen weg te brengen.
Heel omslachtig maar het was niet anders, helaas.
‘s Avonds de kabouter aangeboden. Ze waren er erg blij mee, zeiden ze. Ze zou hem vandaag met haar kleinzoon in het kabouterbos gaan zetten.
We hoefden ons niet te haasten zaterdag, had de campingeigenaar gezegd en hebben dan ook maar rustig aan gedaan. Tegen half 12 zijn we vertrokken. Half 1 weer thuis en de caravan leeg gehaald en wassen gedraaid. Zoals het altijd gaat. Op naar de volgende mogelijkheid om met de caravan weg te gaan, jullie horen weer van ons.

Groetjes allemaal🤗

1. Therry:
    27 juni 2021
    Was weer leuk om mee te 'beleven'... dank
    Nu lekker thuis weer bijkomen
    Groetjes xxx
  2. Josje:
    27 juni 2021
    Het schrijven is op sommige dagen een dingetje, maar wel heel leuk om te doen. Zeker ook om terug te lezen. Fijn dat je het weer leuk vond💋.
    Dat bijkomen, gaan we ons best voor doen of het helemaal lukt……..
    Groetjes, ook aan Jan en tot gauw🤗💋
  3. Erna:
    28 juni 2021
    Zo, jullie hebben het er op zitten. tWas leuk om mee te lezen en alvast een beetje in de vakantie stemming te komen. Voor ons gaat het avontuur zondag beginnen. We hebben geluk en kunnen met de QR code naar het hoge noorden. Rust jij lekker uit en hou het (hoofd) koel. Groetjes.
  4. Josje:
    28 juni 2021
    Wat een heerlijk idee, zondag op vakantie en dan ook nog naar het hoge Noorden, wat wil je nog meer. Lekker genieten van de kinderen en kleinkinderen en de mooie omgeving. Ga je alleen naar Zweden of ook nog naar Noorwegen?
    Dat uitrusten is een dingetje, maar ga mijn best doen. Jullie ook de groetjes en alvast een hele fijne vakantie. Ben weer benieuwd naar jullie blog, ook altijd zo leuk om te lezen🤗
  5. Erna:
    28 juni 2021
    Beide opties zijn mogelijk. We aarzelen nog of we rechtstreeks naar Zweden gaan of via Noorwegen. Wordt een last minute besluit.
  6. Josje:
    28 juni 2021
    Een fijne verrassing dus. Altijd leuk. Veel plezier, ik lees het nog wel. Groetjes 🤗