Schüttorf en Ede

23 augustus 2020 - Ede, Nederland

Hoi allemaal,

daar ben ik weer.
Na nog een heerlijk weekend in Schüttorf samen met Sandra, zijn we weer thuis. We hebben niet veel bijzonders gedaan

Sandra was vrijdagavond om half 7 bij ons, in het dorp even wat gegeten en toen voor de caravan bijgekletst en nog een spel gedaan. Heel gezellig.

Zaterdagochtend op ons gemakkie aan gedaan en ‘s middags ben ik met Sandra naar Ochtrup geweest. Daar is een outletcentrum, we gaan daar wel vaker heen. Ons even heerlijk laten gaan.
‘s Avonds een soort bbq en lekker gekletst, spel gedaan.
Vanochtend de spullen ingepakt, koffie gedronken met een gebakje van de campingeigenaresse. Toen in de auto en naar huis. Rond 1 uur waren we weer in Ede. De caravan is bijna uitgepakt, het grootste deel van de was gedaan. Nog even bij mijn ouders geweest.

Hoop jullie volgend jaar weer te kunnen plezieren met onze verhalen, en wie weet mogen we nu wel naar...............

Groetjes allemaal🧙🏼‍♀️🤗💋

1. Therry:
    23 augustus 2020
    Was leuk om mee te lezen!!
    Nu lekker bijkomen.
    Groetjes Therry
  2. Josje:
    Dank je wel💋
  3. Erna:
    23 augustus 2020
    Lekker weer thuis en nu een jaar dromen over Noorwegen. Groetjes uit Steenwijk.
  4. Josje:
    23 augustus 2020
    We dromen nu 3 jaar, dat jaartje kan er ook nog wel bij🙈. We gaan het zien volgend jaar. Gaan jullie ook weer volgend jaar?
    Groetjes uit Ede🤗
  5. Erna:
    23 augustus 2020
    Wij hadden voor dit jaar een mooie trip door Noorwegen gepland en dan via Zweden terug. Uiteindelijk hebben we alleen een week Zweden gedaan toen de cijfers duidelijk de goede kant op gingen. En dat hadden we goed gegokt, want precies die week werd Zweden geel. Onze trip door Noorwegen blijft gewoon staan voor volgend jaar.
  6. Josje:
    24 augustus 2020
    Dat begreep ik dat Zweden precies goed uitpakte. Dat was wel heel fijn.
    Ik hoop dat we volgend jaar weer gewoon naar Noorwegen kunnen, zonder beperkingen. Dat zou fijn zijn. Ben benieuwd.
    Groetjes