Theevisite en gewandeld

23 juni 2021 - Escharen, Nederland

Hoi allemaal,

Het vervolg van het vorige verhaal.  De regen heeft nog een aardige poos aangehouden, dus lekker buitengezeten, tot de overbuurvrouw kwam, met de vraag of we thee kwamen drinken.
Dat hebben we toen maar gezellig gedaan. Dat was heel erg leuk.
Gisteren hebben we een heel stuk gewandeld, dat kan hier prima, hele einden als je wilt. Er is hier zo veel te wandelen en fietsen. Dat was heerlijk. ‘S middags kwamen de naweeën van de prik en werd ik heel erg moe. Ik denk ook een combinatie van de warmte de afgelopen tijd, de drukte van het weekend, de wandeling en dan ook nog de prik. Nou ja, het is nou eenmaal zo. Nu maar weer even rustig aan doen. Gisteravond en vannacht veel regen gehad, maar ja, dat is niet erg als het overdag maar droog is.
Vandaag op pad voor een kadootje voor de campingeigenaren, die hebben deze maand 12,5 jaar de camping. Wij kregen allemaal 2 eierdopjes. Volgens mij had ik dat al ergens verteld🙈. We hebben een tuinkabouter gekocht voor in het kabouterbos. Daar kunnen nog wel wat kabouters bij☺️.
Morgen maar even kijken hoe het gaat en wat we eventueel gaan doen. Vrijdag wordt inpakdag. Jullie horen weer van ons.

Groetjes allemaal🤗

1. Therry:
    23 juni 2021
    Geniet morgen nog lekker. Weersvoorspelling is prima...
    Groetjes
  2. Josje:
    23 juni 2021
    Gaat vast lukken. Inderdaad aan het weer zal het niet liggen. Meer aan mij denk ik. We gaan het zien. Groetjes🤗💋