Wandelen en opruimen

29 september 2021 - Ede, Nederland

Hallo allemaal,

Een  beetje laat verhaal, sorry, soms heb je dat🙈.

We hebben vrijdag 8 km gelopen in en rondom Schüttorf, heel leuk en weer plekjes gezien die we nog niet eerder ontdekt hadden. Een ijsje in de hand🍦als toetje, was heerlijk. ‘S avonds gegeten bij Elsa am See, een restaurant vlak bij de camping met uitzicht over de Quendorfersee.  We hadden heerlijk weer vandaag. Morgen de grote opruimdag, afwachten wat het weer gaat brengen, de voorspellingen zijn goed.

Zaterdag een prachtige dag, hele dag 🌞. Wat willen we nog meer.Op ons gemak gegeten en netjes gemaakt en toen begonnen. Sandra’s tent was mooi droog, dus alles weer in de zakken gestopt waar het in hoort. Auto opgehaald en alles daar weer mooi in gepakt. In de tijd dat Sandra en Klaas Jan dat hadden gedaan, ben ik vast binnen in de caravan begonnen. In een week ligt er weer van alles. Daarna de buiten boel. Het ging, mede door het mooie weer, lekker vlot. Met de auto naar het dorp en het daar voor Sandra afgesloten met een ware ijscoupe🍨 bij de Italiaan in het dorp, heerlijk op het terras gezeten. Sandra uitgezwaaid👋🏼 en toen weer richting de camping. ‘S avonds, ook de enige avond, tot 10 uur buiten gezeten, het was heerlijk.
‘s Morgens op tijd eruit en wat denk je, luifel en zijwand kleddernat. Gelukkig is het kunststof. Dus zo goed en zo kwaad als het ging alles afgedroogd en opgeruimd. En op naar Ede. Rond de middag waren weer aan het Verhuellpark. Snel de luifel weer uitgedraaid, zijwand over de stoelen gelegd en tegen de avond was alles droog.

De wassen 🧺 zijn weer gedraaid en gestreken, de caravan weer schoon en op zijn winteradres. Het gewone leven is weer begonnen. Nu maar weer dromen over vakanties volgend jaar, we gaan het zien.

Groetjes allemaal en tot volgend jaar.👋🏼👋🏼

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Therry:
    Welkom thuis! Was weer leuk om mee te lezen. Groetjes
  2. Josje:
    29 september 2021
    Therry, dank je wel. Blij dat je er weer van genoten hebt. Heb mijn best weer gedaan om er wat leuks van te maken. Groetjes🤗💋
  3. Erna:
    29 september 2021
    Ik ben benieuwd naar je verhalen volgend jaar. Wie weet, misschien wel ....? 't moet er toch eens van komen? In elk geval kun je er nu weer even tegen. Dit was een mooie afsluiting van alweer een raar jaar. Groetjes.
  4. Josje:
    29 september 2021
    Het was zeker een mooie afsluiting. We hopen nog steeds een keer te gaan, maar misschien zetten we het even in de koelkast. We kijken wel even, maar ooit………….gaat het er van komen. We gaan het zien. Groetjes