Naar huis

25 september 2023 - Ede, Nederland

Hallo allemaal,

We zijn weer thuis.

Vanmorgen heerlijk rustig aan gedaan, want we hoefde pas voor zonsondergang te vertrekken. En dat laat je je na zo’n weekend niet 2x vertellen. Rond 9 uur uit bed, hondje uitlaten, thee zetten, ontbijtje doen, lekker wassen en dan maar eens starten. Op ons gemak tussendoor koffiegedronken, lunchje gepakt en toen rond half 2 vertrokken.

Tegen 3en waren we weer thuis. Alles wat uit de caravan moest is er weer uit. De eerste wassen gedraaid, een heleboel al weer opgeruimd. Wat wil je nog meer. Morgen gaan we weer verder.

Wat leuk dat jullie allemaal weer mee hebben gelezen. Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden. Zodra we weer op pad gaan, melden ik me weer. Fijne avond, welterusten en tot ziens🤗

1. Therry:
    25 september 2023
    Welkom thuis weer!!
  2. Josje:
    25 september 2023
    Dank je wel👍🏼
  3. Jolanda:
    26 september 2023
    Fijn, weer heelhuids terug! Klaas-jan heeft vast een heel zacht huidje overgehouden aan dat grote blubberbad🤭hoop jullie snel weer een keer te zien! Groetjes Jolanda
  4. Josje:
    26 september 2023
    Nou meer een gehavend huid🤪. Maar ja, dat hoort erbij. Het was wel een belevenis. Binnenkort even afspraak maken👍🏼. Groetjes 🤗