Weer thuis

28 mei 2023 - Ede, Nederland

Hallo allemaal,

Even ter afsluiting van het blog van deze vakantie. We zijn gisteren rond kwart over 10. En rond half 3 waren we weer thuis. Voor de poort van de camping stond al een camper te wachten, kwamen er 2 ons tegemoet rijden en er stonden 2 campers in het dorp bij de buurtsuper, met de neus richting camping. Maw onze plek was zo weer bezet. Het was ook al weer aardig druk toen wij vertrokken.
Vanaf donderdagmiddag kwamen de eerste pinkstergroepen er al weer aan. Dus lekker vol.  In dat opzicht was het heerlijk om te vertrekken.

We hebben een prima reis gehad. 1x gestopt om dat ik de bovenkastjes van de keuken was vergeten goed dicht te doen, dus stonden open. Gelukkig niks eruit gevallen. Snel alles weer goed vast gezet en de deurtjes goed gesloten. De 2e gestopt omdat een meneer heel driftig aan het wijzen was naar iets onder de caravan. Hing er een sjorband onder de caravan. Bij de achterkant van de bodem van de disselbak zit ruimte, is niet afgesloten. Daar was hij tussendoor gegaan. Dat probleem weer opgelost en gelijk maar even thee gedronken. Het 3e oponthoud was een stuk wegwerkzaamheden waar we van 2 naar 1 baan moesten en het was aardig druk op de weg, dus langzaamrijdend verkeer. Verder ging de reis prima. Allemaal geen vreselijke dingen, maar het houdt wel op. Thuis de spullen uit de caravan gehaald, gewassen en opgeruimd.

Ik zou zeggen, fijn dat jullie met plezier weer hebben meegelezen en tot de volgende vakantie. Groetjes namens Klaas Jan, Fleur en mijzelf🤗🥾