Souveniers

24 augustus 2022 - Balhorn, Duitsland

Hallo allemaal,

De vakantie bijna voorbij en dan wil je toch nog wat meenemen voor sommige mensen. En dat is vaak toch een dingetje. Soms vind je het zo en af en toe moet je zoeken. Voor 2 mensen wist ik het vrijwel direct, voor 2 andere was het even zoeken. We zijn voor alle 4 geslaagd. Vandaag zijn we begonnen met een kop koffie/thee voor de caravan. De mannen hebben nog een heel eind gewandeld. Jolanda had even lekkere koeken gehaald bij het bakkertje in het dorp.
Toen de mannen uitgelopen en gedoucht waren en de koek was opgegeten, zijn Klaas Jan en ik nog even op jacht gegaan in Kassel. Het was lekker heet, dus de airco aan en dan is het best te doen in de auto. Net als ik al geschreven heb, onze missie is geslaagd. Wat het allemaal is geworden ga ik nog niet verklappen. Nu hopen dat ze het leuk vinden. Morgen weer een warme dag. Jolanda wil morgen nog op pad naar Kassel, dan gaan we samen. De mannen hebben geen zin, misschien dat die morgenmiddag nog een rondje gaan doen. We gaan het zien. Groetjes en tot morgen. 😴🤗