Fritzlar

25 mei 2023 - Fritzlar, Duitsland

Hallo allemaal,

Vandaag zijn we naar Fritzlar geweest. Een redelijk grote plaats hier in de buurt. We zijn hier vanmiddag heengegaan, na het eten. Vanmorgen bleef het heel lang bewolkt, maar eerst even afgewacht wat er ging gebeuren. Gelukkig is het droog gebleven en ging zelfs de zon schijnen. In Fritzlar was het dan ook heerlijk om te lopen. Het is een heel leuk plaatsje met vele vakwerkhuizen en smalle straatjes. Bijna de hele oude stadsmuur is er nog met de bij behorende torens. En dat zijn er nog al wat, zoals je op de tekening kan zien. We konden niks bezichtigen, alles was dicht, maar het stond wel duidelijk beschreven welke toren het was en welke functie deze had vroeger.
Ik zei vanmorgen tegen Klaas Jan, eigenlijk is onze vakantie niet eens heel slecht geweest. Ondanks de voorspellingen voor wij vertrokken. Ok het was koud (vooral ‘s nachts), we hebben regen gehad, maar het merendeel was droog en goed aangekleed prima te doen. We hebben veel gewandeld en gezien. Het was natuurlijk ook een slechte mei maand qua weer, dat was in heel Europa. Dus nee, we hebben uiteindelijk toch wel heerlijk gehad.

Morgen gaan we inpakken, de laatste inkopen doen en verder kijken we nog wel. Jullie horen van ons. Fijne avond nog en welterusten🤗🥾

1. Therry:
    Geniet nog even,!!
    Groet Therry
  2. Josje:
    25 mei 2023
    Gaat lukken. Morgen wordt mooi weer, dus lekker op ons gemakkie opruimen en lummelen. Als we op tijd klaar zijn misschien nog even op pad.
    Groetjes
  3. Jolanda:
    25 mei 2023
    Succes met inpakken genieten nog effe
  4. Josje:
    25 mei 2023
    Komt goed en jullie goeie reis morgen naar Steggerda en lekker genieten dit weekend. Groetjes 🤗
  5. Jolanda:
    Dank je