Kassel

23 mei 2023 - Kassel, Duitsland

Hallo allemaal,

Het was koud vanmorgen en het regende. De bedoeling was om naar Bad Wildungen te gaan, maar dat had nu helemaal geen zin. Wat dan?? Besloten om naar Kassel te gaan voor het kopen van souveniers. Hier tussen de middag nog even gegeten en toen op weg naar Kassel. Toen we daar aankwamen, viel het weer al een beetje mee. Het miezerde nog wat. Gelukkig kan je dan winkel in en winkel uit. We moesten in ieder geval naar het VVV. Voor een magneet en een herinnering voor de caravanverzameling. Dat is gelukt. Voor de caravanverzameling is het een wasbeertje geworden. Het blijkt dat in Kassel wasbeertjes vrij rondlopen, het is echt iets van daar. Nog nooit van gehoord en opgezocht op internet en het klopt. Wij hebben ze niet gezien in ieder geval. We moesten nog 3 souveniers, nou……….die hebben we niet gevonden. Overal gekeken en gezocht, maar helaas. We hebben gelukkig nog 3 dagen om te zoeken, dus wie weet🤔.
Het weer was heerlijk opgeknapt, zelfs de zon is gaan schijnen. We hebben lekker buiten kunnen eten. Rond een uur of 8 zijn we naar binnen gegaan. Klaas Jan heeft lekker zitten lezen en ik heb nog zitten haken. Beide poppetjes zijn nu klaar, allen de mutjes moeten nog vast gezet worden, maar dat doe ik thuis. Dus ik kan met een nieuw project beginnen.

Dit was mijn verhaal weer voor vandaag. Wie weet wat ik morgen weer te melden heb. Fijne avond nog allemaal en welterusten 🤗🥾

1. Jolanda:
    24 mei 2023
    Fijn dat jullie je vermaken ondanks het wisselende weer! De voorspellingen hier voor komend weekend zijn top! Zal ze ook jullie kant nog een beetje opsturen 😜fijne dagen nog, gr Jolanda
  2. Josje:
    24 mei 2023
    We vermaken ons prima, ondanks het weer. Af en toe een beetje aanpassen. De voorspelling voor hier is ook goed. Vandaag was het ongeveer 13 graden, maar morgen en overmorgen 19 graden en droog. Mooi weer om in te pakken vrijdag. Jullie ook al vast een heerlijk weekend in jullie 2e huisje. Groetjes van ons🤗