Baumkronenweg und das tolle haus am Edersee

20 augustus 2022 - Edertal, Duitsland

Hallo allemaal,

Vanmorgen werden we wakker met regen. Daar werden we niet zo gelukkig van. We hadden de was nog buiten hangen. Dus dat maar snel binnengehaald door Klaas Jan. Het was een mooi buitje voor het stof, het stelde niet veel voor.
Vol goede moed toch maar op pad. We zijn naar het boomkroonpad geweest met op het plateau uitzicht op de Edersee. Een mooie korte wandeling naar het boomkroonpad en toen het pad zelf nog gelopen. En net op het plateau ging het regenen. Dus maar even geschuild onder een boom die boven het pad uitkomt. Je keek niet meer echt uit op de kronen van de boom. Al met al een lekker loopje.

Vanuit daar zijn we richting het “Tolle Haus am Edersee” geweest. Een huis volledig op zijn kop gebouwd. Ook de meubels binnen staan ondersteboven. Hij staat ook scheef 5-7%. Daardoor heeft het effect op je evenwicht als je daar binnen bent. Het was leuk om te zien. We zijn er niet in geweest. De verdere dag is het droog gebleven. Weer een gezellige dag vandaag.