Ede en Schijndel

10 juni 2021 - Grave, Nederland

Hoi allemaal,

Daar ben ik weer. Dinsdag zijn er verder geen spannende dingen meer gebeurt. Dus gaan we weer verder met woensdag.

Woensdag zijn we ‘s middags naar Ede geweest, op bezoek bij pa en ma. We zijn lekker even naar Hoenderloo geweest en een ijsje gekocht bij Co. Heerlijk op een bankje gezeten in de schaduw, een beetje mensen gekeken, wat wil je nog meer. Er kwam nog een mooie oude auto, dus die moest ook nog even bekeken worden. Om 16.45 uur beide weer afgeleverd op de plek van bestemming. Het was weer een gezellige middag en toen rustig aan weer richting de camping gereden.
Vandaag zijn we in Schijndel geweest, ja bij de Wit. We wilde een schaduwdoek voor aan de luifel. We zitten vanaf een uur of 10 volop in de zon en daar wordt je niet echt gelukkig van. En om nou achter de caravan te gaan zitten vinden wij ook zo ongezellig. Dus we hebben nu een doek aan de voorkant en we hebben ook gelijk 1 gekocht voor aan de zijkant. Maar die zit er nog niet aan. Het is echt zo heerlijk om achter dat doek te zitten. We kunnen er gewoon doorheen kijken, het lijkt op screens, die voor de ramen hebt. En het scheelt echt.
Bij de Wit was het prima toeven, lekker koel, dus lekker wat rondgesnuffeld. IJsje gegeten en toen weer richting caravan.

Dit was het weer voor vandaag. Hoop jullie morgen spannender verhalen te vertellen.

Groetjes weer 🤗