Conny en Robert, Ede en regen, veel regen😬

21 juni 2021 - Escharen, Nederland

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer. Beter laat dan nooit.
Zaterdag hebben we een gezellige dag gehad met Conny en Robert. Na zoveel weken weer heerlijk bijgekletst, in het zonnetje gezeten, gewandeld door het natuurgebied het Langveen, gegeten en rond 8 uur zijn ze vertrokken. We hadden er prachtig weer bij, als het zonnetje scheen, was het gelijk heel warm.
Gisteren moest ik mijn tweede prik halen in Uden, we hadden de afspraak verzet naar hier in de buurt☺️. Daarna richting Ede gereden, bij Sandra lekker een broodje gegeten en samen met haar ben ik naar mijn ouders geweest. Met hun hebben we lekker gewandeld bij kasteel Hoekelum, koffie/thee gedronken met natuurlijk wat erbij. Toen wilden ze terug naar het Maanderzand, daar nog even op de kamer van pa gezeten. Gegeten bij Sandra, lekker ijsje gegeten en weer richting de camping. Nog lekker droog buiten gezeten en lekker naar bed. In slaap gevallen door het ritme van de regen.

Vandaag, en dat geldt voor heel Nederland, regent het, dus we gaan zien wat we gaan doen. We zitten nu lekker lui voor de caravan, de rest op het veld allemaal binnen. Jullie horen weer van ons. Groetjes en een fijne dag allemaal 🌧🤗💋

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl