Ede en de warmte🥵

16 juni 2021 - Escharen, Nederland

Hoi allemaal,

Gisteren inderdaad naar Ede geweest, naar mijn ouders. Op de heenweg zijn we eerst naar huis geweest. Post bekeken, bed op gemaakt (hoef ik dat niet te doen als we thuis komen☺️), koffie mee genomen voor Klaas Jan.

Daarna zijn we naar het Maanderzand gegaan. Pa opgehaald en bij ma thee gedronken, toen in de auto richting het Syseltse bos gegaan en daar een stukje gelopen, mijn vader zijn benen gingen zeer doen, dus terug naar de auto. Richting het dorp gereden en daar bij Bernardo’s heerlijk een ijsje gegeten. Over het grote plein gelopen richting de auto en weer terug naar het Maanderzand. Lekker nog thee gedronken bij ma en toen was het hoog tijd om mijn vader weer naar boven te brengen voor het eten. Ma afgeleverd bij de Brasserie, waar zij eet. Toen weer onderweg naar de camping.

Vandaag hebben we niet al te veel gedaan. Klaas Jan heeft nog een eind gelopen richting Grave, en ik ben ‘s middags richting de supermarkt gefietst. Verder alleen maar rustig aan gedaan. Het was veel te warm. We werden vandaag nog wel verrast met 2 eierdopjes, dit wegens het 12,5 jaar bestaan van de camping. Kleinigheidje, maar het idee is leuk.
Op dit moment (22.00 uur) zitten we heerlijk te genieten van de koelte, net als al de andere campinggasten.