Escharen en Nijmegen

18 juni 2021 - Escharen, Nederland

Hoi allemaal,

Eigenlijk heb ik niet zoveel te melden. Gisteren was het, zoals iedereen weet, te heet om iets te doen. Dus heel veel in de schaduw gezeten. Het was zo warm dat zelfs de sunblockers niet hielpen, dus achter de caravan vertoefd. Beetje hangen, lezen en lummelen, meer konden we er niet van maken.
De nacht is rustig verlopen, pas om 6 uur vanmorgen ging het even behoorlijk regenen en het onweerde een beetje. Dat was het.
Vanmiddag besloten niet voor/achter de caravan te gaan zitten en zijn we richting Nijmegen gereden. Daar een beetje rondgewandeld(in de schaduw), terrasje gepakt, ijsje gegeten en tegen vieren besloten om terug te gaan. Precies op tijd kwamen we op de camping aan, de eerste druppels vielen al. Even een hele behoorlijke bui en het was over en de zon scheen. Een uurtje later nog een keer. Mer wat onweer op de achtergrond.

Al met al viel het weer voor ons nog best mee. Nu hopen dat het de komende dagen koeler zal zijn, dat zou wel fijn zijn. Vooral voor Fleur, die heeft er heel veel last van. Die moeten we echt in de gaten houden.
Morgen komen Conny en Robert, eens even kijken wat we morgen gaan doen. Jullie horen het wel.

Groetjes en lekker slapen vannacht 😴🤗💋

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Henny:
    18 juni 2021
    Morgen wordt het een koelere dag, dus dat gaat vast beter worden. 👍🏻
  2. Josje:
    18 juni 2021
    Gelukkig wel. De afgelopen 2 dagen waren echt niet leuk. Bij pa en ma ook zwaar zeker?