Im Glanz des Herkules.

13 mei 2023 - Kassel, Duitsland

Hallo allemaal,

Nog even het verhaal van gisteren. Wij hadden een hele slechte verbinding met internet gisteravond. Maar nu is het weer goed, dus bij deze.
We hebben gisteren een wandeling van 13 km gemaakt vlak bij Kassel, in de “achtertuin” van Herkules. Een groot beeld bij een kasteel met kasteeltuin, watervallen en nog een kasteel. Wij zijn daar vorig jaar geweest. Een prachtige wandeling door de bossen met mooie vergezichten en het achterwerk van Herkules🤭. We hebben hem volbracht, ondanks een misser van 1,5 km. Het laatste stuk hebben we iets ingekort wegens de energie en de beentjes. Uiteindelijk kwam dat op het zelfde neer.

Het ging wel op en neer, maar meer glooiend heel af en toe een stevige stijging. Al met al ben ik weer trots op ons en zeker op Fleur. Die heeft ook heel goed gelopen, absoluut niet getreuzeld. We hadden een mooie dag met zon en wolken, maar liepen, de meeste stukken, lekker onder de bomen. Dat was weer een goed bestede dag.
Nu uitrusten, zit lekker buiten in de zon met de voeten omhoog en heb de was gedaan. Je weet maar nooit wat de komende dagen gaat brengen.

Ik zou zeggen, een fijne dag allemaal en tot vanavond. Al zal ik, denk ik, niet veel bijzonders te vertellen hebben. Groetjes uit Balhorn🤗🥾⛅️

1. Jolanda:
    Groetjes vanuit den helder
  2. Josje:
    Groetjes uit Balhorn🤗
  3. Erna:
    13 mei 2023
    Als ik lees wat je allemaal gelopen hebt, lijkt het goed me je te gaan. Fijn. En dan ook nog mooi weer erbij. Kan niet beter.
  4. Josje:
    13 mei 2023
    Nou niet helemaal hoor. Heb zo’n 10 weken geleden voor de 2e keer Corona gehad, en na die tijd toch wel behoorlijk last van naweeën gehad. Eerst vermoeidheid en na een week of 4 pijnlijke spieren en dat blijft ook echt aanwezig. Dat is ook de reden dat wij Noorwegen weer hebben moeten annuleren. Ik merk echt dat ik er nog niet ben. Ik denk dat als mijn fysio dit zou lezen hij niet echt blij met mij is. Het was de bedoeling dat hij mijn knie wilde gaan behandelen zodat ik in Noorwegen weer goed zou kunnen lopen, maar door de Corona is dat allemaal niet gelukt.
    Ik heb het gelopen omdat ik graag wilde, maar heb een veel langere tijd nodig om weer te herstellen. Op het laatst was het echt niet leuk meer en ging ik over mijn grens heen. Maar ja, af en toe wil je wel eens wat.
    Het is niet anders en zal er mee moeten dealen.