Inpakken

26 mei 2023 - Bad Emstal, Duitsland

Hallo allemaal,

Vandaag stond in het teken van inpakken. We hebben alles droog ingepakt en zelfs de luifel hebben we al opgerold. Doen we normaal nooit, maar het is hier ‘s ochtends best nog koud en geen zon. Dan is hij nat als we hem inrollen en moet je hem thuis weer opzetten. Aangezien het niet regent en het niet van plan is te gaan regenen, hebben we besloten hem vast op te rollen.

We hebben het mooi rustig aan gedaan,maar toch nog te veel gedaan. Heb nu behoorlijk last van het linkergedeelte van mijn onderrug en mijn linkerbeen/knie. Nou ja, het is niet anders, vanavond maar even een paracetamol innemen en dan hopen dat ik kan slapen.

Na het inpakken hebben we ons getrakteerd op een ijsje in Bad Emstal, flessen ingeleverd en nog wat dingen gekocht die je moeilijk/niet in Nederland kan krijgen. Vanavond heerlijk gegeten bij het restaurant op de camping. Nog 1 nachtje en dan zit het er op, helaas. Binnenkort maar even gaan nadenken waar we na de zomervakantie van de scholen heen willen en wanneer.

Ik zou zeggen, fijne avond maar weer en  welterusten.🤗🥾

1. Therry:
    26 mei 2023
    Goeie reis morgen en voorzichtig hoor
    Xxx
  2. Josje:
    26 mei 2023
    Dank je wel, komt goed. En snel even afspreken.
    Groetjes ook aan Jan
  3. Therry:
    Doen we! Groetjes aan Klaas-Jan
  4. Josje:
    26 mei 2023
    Je krijgt de groeten terug🤗
  5. Jolanda:
    26 mei 2023
    Goede nacht voor straks en wel thuis voor morgen!
  6. Josje:
    26 mei 2023
    Jullie ook lekker slapen en fijne dagen nog in Steggerda🤗
  7. Erna:
    27 mei 2023
    Goede thuisreis gewenst. Het was leuk om mee te lezen. Groetjes.
  8. Josje:
    27 mei 2023
    Gaat lukken, dank je wel. Fijn dat je het weer leuk vond. Heb het ook weer met plezier gemaakt. Groetjes, ook aan John.