Klaas, Tineke en Sandra

14 juni 2021 - Grave, Nederland

Hoi allemaal,

Zoals jullie gelezen hebben, zijn Klaas en Tineke zaterdag geweest. Het was een hele gezellige dag en hebben heerlijk bijgekletst. Leuke dingen, minder leuke dingen en verder van alles en nog wat. Nog even met ze naar de Wit in Schijndel geweest. Daar was het heerlijk koel, beter dan op de camping. En Klaas en Tineke hebben heerlijk gesnuffeld. IJsje gegeten en weer richting caravan om te eten. Het was een zeer geslaagde dag en hopen elkaar weer snel te zien.
Zondag kwam Sandra langs, die moest ook haar verhaal kwijt over haar nieuwe baan en hoe het daar allemaal gaat. Eerst heeft ze even een eind met Klaas Jan en Fleur een eind gewandeld en daarna lekker koffie/thee gedronken. Lekker gezeten, gelezen en gehaakt. Samen, Sandra en ik, op de fiets boodschappen gedaan. Lekker gegeten en toen is ze vertrokken rond 7 uur. Was ook weer een hele gezellige dag.

Vandaag de planning gehad om naar mijn ouders te gaan, maar het kwam Henny beter uit als wij morgen komen. Helemaal prima. Uiteindelijk zijn wij lekker gaan fietsen. Weer rond de 15 kilometer en dat ging best aardig. We zouden richting Uden fietsen, hebben we ook gedaan, maar zijn niet verder gegaan dan Zeeland. Daar hebben we even op een terrasje gezeten en toen weer richting camping. Het was best heel warm op de fiets, in de schaduw onder de bomen gingen prima, maar in de zon🥵. Ik was wel heel blij dat ik terug was op de camping.
Morgen gaan we naar Ede, mijn ouders vermaken. Nu nog even nadenken wat we gaan doen.
Jullie lezen het morgen, misschien woensdag, afhankelijk hoe laat we terug zijn en hoeveel zin ik nog heb om te schrijven.

Ik zou zeggen, een fijne avond nog allemaal 🤗