Lekker genieten

6 juni 2021 - Grave, Nederland

Hallo allemaal,

Allerlei plannen, maar het liep net even anders. Vanmorgen de was gedaan en lekker voor de caravan gezeten met het idee om na de start van de Formule 1 naar een rommelmarkt in Volkel te gaan.

Kwam er maar zo een ambulance de camping op. Ze hebben een man meegenomen, die wat ik begreep, te veel medicatie had genomen. Had een berichtje aan zijn vrouw gestuurd en die heeft de ambulance hierheen gestuurd en de campingeigenaar gebeld. Wat daar van waar is weet ik niet.🤥

De Formule 1 was gestart en zo spannend dat Klaas Jan zo heerlijk zat te kijken en eigenlijk niet weg wilde. Toen ben ik een eindje met Fleur gaan wandelen en heeft Klaas Jan de race afgekeken. Daarna nog even lekker gezeten.🌞

Rond zessen zijn we op de fiets gestapt en een eindje verderop een patatje gegeten en daarna weer op de fiets en nog een mooi rondje gefietst door het natuurgebied het Graafsche Raamdal. Waar we een paar dagen geleden door zijn gelopen.

Dus uiteindelijk de dag toch redelijk nuttig besteedt, de was gedaan en droog en een heerlijk eindje gefietst. Wat wil een mens nog meer. Het weer is heerlijk, het zonnetje schijnt en er is een lekker windje.

Dat was het weer voor vandaag, jullie zien het morgen wel weer of nog iets meemaken. Groetjes🤗

1. Therry:
    6 juni 2021
    Lekker dagje hoor!! Blijft mooi weer dus volop genieten voor jullie.
  2. Josje:
    6 juni 2021
    Het was heerlijk. En dat genieten lukt best aardig.
  3. Therry:
    Top!! X