Nieuwe sandalen

19 augustus 2022 - Kassel, Duitsland

Hallo allemaal,

Zitten we gisterochtend lekker koffie te drinken en te overleggen wat we wilde gaan doen. Al dan niet gezamenlijk of apart, ziet Klaas Jan dat heel zijn sandaal compleet kapot is. En ook echt zo dat hij er niet meer op kon lopen. Niet handig met het warme weer.

Dus noodgedwongen richting Kassel voor nieuwe sandalen. Op naar het grote overdekte winkelcentrum, want er was heel veel regen voorspeld. En uiteindelijk is er niks gevallen🤨. Genoeg schoenenwinkels, maar geen sandalen of geen sandalen in maatje 46.

Dan eerst maar lunchen en bedenken wat te doen. Klaas Jan op Google gekeken en er was een Eccostore in het centrum van Kassel.  We hadden Jolanda bij ons, dus op zoek naar een garage in de buurt, ook nog gevonden. Zo wat achter de winkel. En ja hoor, geslaagd. Gelukkig.

Zo onbewust is er weer een dag voorbij. ‘s Avonds lekker gegeten en daarna lang buiten gezeten, dat lukt prima dit jaar. Lange broek en fleece vest nog niet aan gehad.

Groetjes 🤗

Van reisblog naar fotoboek