Bad Bentheim en Lingen

23 september 2021 - Schüttorf, Duitsland

Daar zijn we weer,

Gisteren naar Bad Bentheim geweest. Zowaar een keer naar het kasteel. Ik had al gehoord dat het mooi is vanbinnen, maar dachten dat we er niet in mochten met Fleur. Het mocht wel,  maar in de buggy en de buggy dicht als we echt in het gebouw gingen. Dat hebben we heel netjes gedaan😬. Van binnen is het inderdaad mooi, er wordt uitleg gegeven over alchimisme, we konden in kamers kijken (ingericht als toen). Alles ook nog in mooie staat. Het blijkt dat de zus van Wilhelmina er gewoond heeft. We kwamen ook foto’s tegen met Wilhelmina en Juliana.
Na het kasteel hebben we nog door het dorp gelopen en op zoek gegaan naar een grote boekenkast, met boeken in het Nederlands, Engels en Duits. Hele oude, maar ook recente boeken. Heel leuk om even te snuffelen en Sandra ging niet zonder boeken terug🙈. We hebben prachtig weer gehad.

Vandaag zijn we naar Lingen geweest. Vanmorgen eerst boodschappen gedaan en vanmiddag naar Lingen. We hebben een koude wind vandaag en geen zon. Dus het was niet lekker om onder de luifel te zitten. Een leuk stadje, niet heel groot. Beetje rondgelopen en toen weer richting camping. Op dit moment miezert het een beetje, dus zitten in de caravan.

Dat was mijn relaas weer, ik zou zeggen tot morgen of overmorgen maar weer. Groetjes 👋🏼👋🏼