Snuffeldagen 👗👖👟👔🛍🍪🍝🦴🛒

21 september 2021 - Schüttorf, Duitsland

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer. Gisteren was een mindere dag, de hele dag bewolking.  Dus uiteindelijk besloten naar Ochttrup te gaan. Daar is een outletcentre waar je je prima een dag kan vermaken. Niet heel groot en over het algemeen ook niet heel druk. Al hebben we ons daar ook wel eens in vergist🙈. Gisteren was het heerlijk rustig en konden op ons gemak snuffelen en ja ook nog geld uit gegeven😬. Daar ook snel wat gegeten, zodat we ‘s avonds alleen nog een boterham hoefde. Goed dat we dat hadden gedaan, want het was echt heel fris.
Afgelopen nacht hadden we vorst aan de grond. Vannacht ook wakker geworden van een hele koude neus😂. Sandra had heerlijk geslapen, ondanks dat ze op een opblaasmatje ligt, dus laag bij de grond.
Vandaag een betere dag. Vanaf een uur of 11 begin het wat warmer te worden en zelfs het zonnetje🌞ging nog schijnen. Sandra en ik zijn samen naar het dorp geweest. Wat lopen snuffelen in de winkels en boodschappen gehaald. We zitten nu (4 uur in de middag) heerlijk buiten in ons t-shirt.

Nu maar weer afwachten wat vannacht gaat brengen en de komende dagen. Jullie zullen het horen.

Groetjes van ons en tot snel👋🏼👋🏼

1. Therry:
    21 september 2021