14-09 op weg naar huis

15 september 2019 - Ede, Nederland

We zijn weer thuis. Na een voorspoedige reis waren we om 14.00 uur weet thuis. We hebben lekker door kunnen rijden, hebben in Duitsland nog even goed afgesloten. Nog even lekker koffie/thee gedronken met een lekkere koek erbij.

We waren wel overrompeld door de drukte op de parkeerplaatsen. Het is altijd wel deuk, maar er is meestal wel gewoon plek voor auto met caravan, nou, gisteren niet. We zijn bij 1 restaurant alleen de parkeerplaats opgereden en zo doorgereden. Alles stond vol😳. Een paar kilometer verderop bij de volgende hetzelfde. Toen hebben we de auto maar dwars achter de vrachtwagens gezet. We waren niet de enige. Gewone parkeerplaatsen genoeg, maar de vrachtwagenparkeerplaatsen helemaal vol.

De caravan is weer leeg, de eerste wassen gedraaid. Het begin is er weer.

Ik hoop jullie in juni 2020 (is de planning, poging 3) weer te kunnen verblijden met verhalen van onze reis naar Noorwegen. We gaan het weer proberen. 3x scheepsrecht👍🏼. Groetjes allemaal🤗🤗

1. Erna:
    15 september 2019
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. 't was leuk om alles mee te beleven. En neem tegen de tijd dat jullie naar Noorwegen gaan even contact met me op. Wij kunnen flinke korting regelen voor de brug. Groetjes van ons.
  2. Hilma van Houten:
    Welkom thuis
  3. Therry:
    15 september 2019
    Goed dat jullie weer veilig thuis zijn. Nu ook weer even rustig aarden....
    Bedankt voor je leuke verhalen. 😘