13-09 Warburg

13 september 2019 - Warburg, Duitsland

Daar zijn we weer. We zijn beland in Warburg, net voorbij Kassel.

We hebben een goede reis gehad. In Pirna hebben we even vast gestaan, maar daar hadden wij rekening mee gehouden. Je moet met zijn allen door de stad heen richting de snelweg. Dat is ook de enige verbindingsweg. Ze zijn nu wel met een nieuwe weg bezig om Pirna heen, maar dat duurt nog wel even.

Na de rustpauze de keus gemaakt voor de camping in Warburg en dat was een goeie, want rond Kassel stonden we weer vast. We staan op een mooi plekje en kijken uit over de landerijen en daar achter een doorgaande weg. Je hoort hem wel, maar geen probleem.

We konden op de camping eten en moesten toen we aankwamen al aangeven wat we wilde. Om 18.30 uur zou het eten klaar zijn. Vrouw was helemaal in de stress, want er zou een groep komen koffie drinken met torte om 15.00 uur, maar kwamen uiteindelijk pas om 18.00 uur. Verder wel een hele aardige lieve vrouw. Een beetje een moederfiguur.

Komen we om 18.30 uur in het “restaurant”, kregen we gesudderde varkenshaas (KJ) en gesudderde runderrollade (ik) met gekookte aardappelen en worteltjes en doperwten, joepie. We hebben het netjes opgegeten. In de omschrijving van de camping stond ook, familiair. Ook als passant voel je je direct thuis. Nou, op deze manier.......

Verder is alles een beetje vaag, hoe laat moeten we uiterlijk vertrekken, broodjes, mittagsruhe. Maar alles is wel heel schoon, een beetje gedateerd, maar dat geeft niet.

Morgen gaan we weer verder en zien wel hoe laat we thuis zijn. Jullie horen weer van ons.

1. Therry:
    13 september 2019
    Klinkt zeker heel familiair hahahaha.
    Veilige reis laatste stuk naar huis!!
  2. Henny:
    14 september 2019
    Was dus echt een tussendagje. Nog een beetje op reis, maar vielt Dior die camping ook weer een beetje thuis.😜 Goede reis verder.