Dag 2 Piet en Jolanda komen

13 augustus 2022 - Bad Emstal, Duitsland

Hallo allemaal,

Een beetje laat, ik weet het. Maar toch nog een verhaaltje. Het is niet heel bijzonder voor vandaag.

Piet en Jolanda zijn vanmorgen om 5 uur vertrokken uit Den Helder en waren om 11 uur hier. Zo vroeg vertrokken ivm de warmte. Ze konden bij aankomst direct in hun huisje, dus de auto daar neergezet en eerst bij ons wat gedronken en gegeten. En ook even bijkomen, zowel zij als de hond. Daarna hebben ze hun huisje op orde gebracht.

Vanmiddag hebben Jolanda en ik boodschappen gedaan in Bad Emstal. Het eten voor vandaag en morgen. Op zondag zijn hier de winkels dicht, moet je toch even bij na denken. Wij weten dat, maar voor Jolanda is dat even wennen. De mannen even met de honden gewandeld. Vanavond lekker gegeten en koffie gedronken en toen zijn ze weer naar hun huisje gedaan.

Alles wat je doet doe je op standje, heel laag. Het is veel te warm. Dus tussen de bedrijven door lekker in de schaduw gezeten en bijgekletst. Al met al een gezellig begin van onze vakantie. Nu, 24 jaar onze eerste ontmoeting (ook op de camping) voor het eerst met z’n vieren, zonder kinderen weer op vakantie. Ik hoop dat ik morgen meer te melden heb, we gaan het zien.
Ik zou zeggen, lekker slapen en tot morgen🤗😴