Wandeling bij Edermünde-Besse

17 augustus 2022 - Besse, Duitsland

Hallo allemaal,

Gisteren een mooie wandeling van dik 5 kilometer gelopen. Met een paar mooie kuitenbijters. Wij hebben de wandeling samen gedaan. Jolanda kan zulke stukken niet meer lopen, wat wel jammer is. Piet en Jolanda gaan lekker fietsen. Overdag doen we ons eigen ding en in de loop van de dag zien we elkaar. Gaat prima.

Bijna geheel door het bos met mooie uitzichten. Uiteindelijk nog naar het middelpunt van Duitsland gelopen. Bij een uitzichtshuisje werden we gewaarschuwd voor een groot wespennest. We hebben hem bekeken, maar geen wesp gezien. Hier kwamen we er achter dat de wesp beschermd is🤔. Wij hebben een wespenvanger hangen, anders wordt je echt niet blij. Maar ja, daar vliegen ze vrijwillig in😉. We hebben er nog al wat rond de caravan.

Het was weer aan de warme kant, maar het was te doen de wandeling. Gistermiddag nog wat kleine buitjes gehad. Maar toch gewoon lekker buiten kunnen zitten. Dit was mijn verhaal voor gisteren.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl