Boodschappen, afbreken, opbouwen en dan uiteten, snappen jullie het nog?

20 mei 2022 - Sint Geertruid, Nederland

Hallo allemaal,

Hier gaat alles prima er is hier niks stuk en wij zijn ook nog heel.
We hebben vanmorgen eerst boodschappen gedaan en dat ging heel Eijsden doen🤨. Alles nog even voor het noodweer aan.

Toen we terugkwamen hebben we op ons gemak de boel afgebroken. De luifel, zijwand, stoelen, tafel en prullenbakken. We hebben buiten onder de boom gezeten tot het ging regenen. Het heeft hier behoorlijk geregend, we hebben een paar slagen onweer gehad en dat was het. Op dit moment waait het nog harder dan vanmiddag.
Toen de regen voorbij was hebben we de boel weer opgebouwd, half uurtje en klaar weer. Nog even lekker gelummeld en toen richting het restaurant. Heerlijk gegeten, een aanrader. Met andere woorden het viel allemaal heel erg mee, gelukkig. Alles voor niks afgebroken. Maar liever dat, dan dat je de boel stuk is.
Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal mee gevallen is.

Lieve groetjes van uit Sint Geertruid 🤗🐾

1. Erna:
    22 mei 2022
    Ha, daar ben ik dan eindelijk. Al je verslagen zaten bij mij in de spam en aangezien wij zelf ook op vakantie waren kreeg ik ze niet te zien op mijn telefoon. Nu weer thuis, de pc aan en dan.... yes al je verhaaltjes gelezen. Zo te zien aan de foto's zitten jullie er mooi bij. Mooi plekje op de camping in een mooie omgeving. En gelukkig geen last gehad van het slechte weer. Geniet er maar lekker van. Groetjes, Erna.
  2. Josje:
    Hoi Erna,
    Het is hier echt prachtig. Een mooie wandelomgeving en een hele mooie schone camping. Echt de moeite waard om hier een keer heen te gaan.
    We hebben inderdaad weinig last gehad van het noodweer. Gelukkig maar, vond het wel spannend hoor die voorspellingen.
    En waar zijn jullie geweest dit keer? Jullie verhalen komen bij niet meer binnen.
    We genieten zeker, we hebben nog een paar dagen.
    Leuk dat je gereageerd hebt, groetjes 🤗
  3. Erna:
    22 mei 2022
    Wij waren een weekje in Duitsland, in het Westerwald om alles te checken voordat we 10 juni naar het hoge Noorden gaan. Ik heb nu geen verslag gemaakt, maar dat gaat er dan zeker komen. We willen eerst naar Marijke, daarna Finland en dan door naar de Noordkaap.
  4. Josje:
    22 mei 2022
    Wouw Erna, wat een heerlijk vooruitzicht. Ik ben heel benieuwd naar jullie reisverslagen.
    Door allerlei omstandigheden is het er nog niet van gekomen om naar Noorwegen te gaan, maar het staat nog steeds op onze wensenlijst. Alvast een hele fijne vakantie gewenst🤗