Maastricht

23 mei 2022 - Sint Geertruid, Nederland

Hallo allemaal,

Vandaag zijn we in Maastricht geweest. We hadden een wandelroute gekregen van een andere campinggast. Het leek ons er vandaag wel een dag voor om dat te gaan doen. De route was zeker de moeite waard, je loopt eigenlijk om het centrum heen en ziet oa het Bonnefantenmuseum, Sint Servaasbrug, Het Vrijthof, de Basiliek van Sint Servaas en de Sint Janskerk. Je loopt ook een heel stuk langs de Maas. Een leuke route om een keer te lopen. Hij was 5,8 km.
We moesten alleen rekening houden met het weer. We waren mooi optijd terug. Even thee gedronken en Klaas Jan is nu even boodschappen aan het doen. Met een uurtje ongeveer, gaat het hier weer los. We gaan het zien.
Groetjes weer allemaal en tot morgen🤗🐾

1. Erna:
    23 mei 2022
    Zo te lezen leg jij heel wat kilometers af. Klinkt goed! En Maastricht is een leuke stad, ik heb daar ook ooit rondgewandeld. Veel plezier nog.
  2. Josje:
    23 mei 2022
    Dat valt wel mee hoor, maar als de temperatuur goed is dat lukt het wel aardig. Het was ook vrij vlak om te lopen, dat scheelt ook. Nu moet ik ook wel weer een paar dagen rustig aan doen. Het is inderdaad een mooie stad met veel historie. We zijn nergens binnen geweest, want we hadden Fleur bij ons en die mag niet overal naar binnen helaas. 🤗