Dagboek van een Herdershond

25 mei 2022 - Sint Geertruid, Nederland

Hallo allemaal,

Vandaag weer een koudere dag, maar gelukkig wel een zonnetje en helaas een koude wind. Maar ja, we moeten het er maar mee doen.
Vanmorgen de was gedaan, anders hadden we een probleem🙈. Maar met al die regen kon  het niet anders. Klaas Jan heeft ‘s ochtends weer een rondje Savelsbos gelopen met het Trappenpad en vanmiddag hebben we een route in en om het oude Eijsden gelopen. Een route langs belangrijke punten van de film een Dagboek van een Herdershond, wie kent het niet. We herkende er niks van, het is ook al zo lang geleden, maar we hebben wel stukken van Eijsden gezien, die we anders niet hadden gezien. Het was een route van 6,7 km, vrij vlak dus prima te doen. Had mijn stokken nog bij me, maar die heb ik niet gebruikt. Het was een leuke ronde om te lopen.
Hebben net gegeten en zitten nog buiten, maar ben benieuwd hoelang nog. We gaan het zien. De camping begint al aardig vol te lopen met mensen die het hemelvaartweekend gaan kamperen. Op ons veld zijn nog 2 plaatsen vrij, naast ons en schuin tegenover ons.

ik zou zeggen, blijf lekker binnen vanavond en als alles meezit morgen weer een verhaal van ons.
Groetjes 🤗🐾