Niks doen, opruimen en wandelen.

27 mei 2022 - Sint Geertruid, Nederland

Hallo allemaal,

Gisteren hebben we lekker niks gedaan. Een beetje gelezen, op de I-pad gekeken en buiten gezeten. Heerlijk. Vandaag was het opruimdag, vreselijk, maar ja het hoort erbij. We werden vanmorgen wakker met regen, niet echt ideaal om op te ruimen. Rustig aan binnen begonnen. Op een gegeven moment werd het droog en zijn we buiten gestart. Een plek schuin tegenover ons was nog vrij, dus daar alles lekker in het zonnetje gelegd en dat ging prima. Tussendoor koffie gedronken en gegeten en Klaas Jan nog een rondje met Fleur gelopen. Net na de middag waren we klaar, lekker gedoucht en toen nog een rondje in Gulpen gelopen. Onderweg naar de caravan nog een ijsje gegeten. Vanavond bij de pizzeria gegeten.
Morgen de laatste dingetjes nog opruimen en proberen tussen 10 en 11 te vertrekken richting Assen, we blijven daar slapen en dan zondag echt naar huis. En maandag begint het leven weer.
Misschien doe ik nog een verhaaltje, maar dat weet ik nog niet zeker. Zo niet, groetjes en tot de volgende keer in augustus. En anders tot gauw🤗🐾

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade