Elbingerode en Schüttorf 21 augustus

21 augustus 2020 - Schüttorf, Duitsland

Hoi allemaal,

Van morgen rond kwart over 10 vertrokken bij een temperatuur van 25 graden, die ging in de Harz nog oplopen tot minimaal 30🥵, blij dat wij weg gingen.
We hebben een voorspoedige reis gehad, 1x gestopt en om kwart voor 3 stonden we in Schüttorf voor de camping. Kwartiertje wachten en we konden inchecken.
Ze hadden een mooi plekje voor ons op het oog, dus wij erheen gereden. Klaas Jan de caravan netjes op zijn plek gezet, pootjes uitgedraaid, luifeltje uitgezet en de zijwand erin. En tijdens het vastzetten kwam er een behoorlijke windvlaag. Ja, dat ging mis. Luifel half over de caravan, zijwand lag in de caravan.
Schade, ja😬. Kapot raam en iets in de luifel verbogen. Balen, maar ja, je doet er niks aan. Zulke dingen gebeuren. Netjes het raam weer geplakt. Lang leven de ducktape😂. Stukje luifel moeten we even proberen plat te slaan.
We laten onze dagen hier er niet door verpesten en gaan vrolijk verder.

Het wachten is op Sandra en dan kijken of we ergens iets kunnen eten.