Elbingerode 18 augustus

18 augustus 2020 - Elbingerode, Duitsland

Hoi allemaal,

Vandaag maar weer even rustig aan gedaan. Ik voel mijn benen nog behoorlijk. Hebben gisteren natuurlijk ook nog aardig gelopen, maar dat was bijna allemaal vlak. Eigenlijk gedacht dat het vandaag weer wat beter zou gaan. Helaas, het is niet anders.

Klaas Jan heeft vandaag nog een rondje dorp gedaan, weer anders dan de andere keren. En door zijn grote paraplu, waren alleen zijn schoenen nat. Hij had een beste bui gehad onderweg.

Wij hebben vanmiddag behoorlijk regen gehad en af en toe wat donderslagen. De temperatuur was wel goed. Voor vannacht voorspellen ze 6 tot 12 graden. Koel vergeleken de afgelopen nachten.

We hebben net heerlijk gegeten bij “Kartoffelkate“. Schnitzel, allebei een verschillende, met pommes frites. Echt een aanrader.
Voor morgen voorspellen ze nog een overgangs dag, met kans op een bui en onweer, en dan vanaf donderdag weer warm.
We wachten maar weer af,

Groetjes allemaal en tot morgen🧙🏼‍♀️🤗💋

1. Henny:
    18 augustus 2020
    In Nederland heeft het op veel plaatsen ook erg geregend, maar hier is het steeds bij een beetje gebleven. Hier ook koeler dan dat het was, maar warm blijft het. Vooral in de middag.
    Heerlijk dagje heb je zo toch weer gehad. Nog een paar te gaan. 👍🏻
  2. Josje:
    18 augustus 2020
    Inderdaad nog een paar te gaan. We gaan donderdag inpakken. Rijden vrijdag naar Schüttorf, dan komt Sandra nog 2 nachtjes en komen zondag naar huis ipv zaterdag. Ik heb het al aan ma doorgegeven, maar die zal het al wel vergeten zijn. Zal haar vanavond even bellen en bel haar vrijdagavond ook.