Niksen en Grave

31 mei 2021 - Grave, Nederland

Hoi allemaal,

Gisteren hebben we lekker rustig aan gedaan. We hebben een stuk gewandeld met Fleur, door het bos. ‘s Middags heeft Klaas Jan nog een eind gewandeld door een natuurgebied achter de camping. Gewoon even op onderzoek uit.

Vandaag zijn we naar Grave geweest. Een leuk plaatsje, maar er mist iets en ik kan niet zeggen wat. Je hebt van die leuke oude pandjes en smalle straatjes en dan ineens staat daar iets nieuws tussen gebouwd en dat klopt dan niet. Het kneuterige gevoel wat je normaal dan kunt hebben was duidelijk niet aanwezig. Beetje jammer. We zijn er deels omheen, deels doorheen gelopen. Lekker een ijsje gegeten, boodschapje gedaan en toen maar weer richting de camping.
Morgen maar eens kijken of we wat nieuws kunnen ontdekken.

We hebben al wel 2 dagen prachtig weer, heerlijk en ik zal niet klagen, maar van ons mag het wel een beetje minder warm. Maar we vermaken ons wel.

Ik zou zeggen een fijne avond en welterusten, en wie weet tot morgen🤗