Weer internationaal en standje rustig aanđŸ„”

18 mei 2022 - Sint Geertruid, Nederland

Hallo allemaal,

Daar zijn we weer. Gisteren niet zo veel gedaan. We zijn naar Vaals geweest, daar was een markt, niks bijzonders🙈. Toen hebben we maar door het dorp gelopen en geconstateerd dat er niet veel veranderd is. Koffie gedronken op een terrasje en doorgereden naar Aken, naar Kaufland (supermarkt). Vaals gaat over in Aken, daar merk je niks van, afgezien van het đŸ‡ȘđŸ‡șbord.
Klaas Jan rijdt altijd allerlei toeristische routes, heel leuk, dus veel van de omgeving gezien zowel heen als terug. Je blijft je veranderen hoe mooi het hier is.

Vandaag met het hete weer maar rustig aan gedaan. Gelukkig waait het hier een beetje en als je dan in de schaduw voelt het zowaar heerlijk. Vanmiddag de auto gepakt, airco, en op zoek gegaan naar een ijsje. Klaas Jan had er ergens 1 gezien, maar die was gesloten. Toen op zoek naar de ijstent van zuid Limburg. Tussen Epen en Vijlen. Het was er weer druk, dus moesten een tijdje in de rij wachten, maar dat was het waard. We waren hier al vaker geweest. En weer via via naar Eijsden, waar we weer boodschappen hebben gedaan. Terug bij de caravan maar weer de schaduw opgezocht.
We gaan nu afwachten wat morgen gaat brengen, regen, hagel en onweer en vies broeierig weer .

‘ s Ochtends vroeg gaat Klaas Jan al lekker met Fleur lopen, dat is voor haar wel fijn. De rest van de dag hoor je haar niet. Af en toe het pad af voor een plas en mee op pad. We vermaken ons hier prima.

Ik zou zeggen, fijne avond en welterusten allemaal en als het goed is morgen weer een verhaal van onsđŸ€—đŸŸ