Kassel

10 mei 2023 - Kassel, Duitsland

Hallo allemaal,

Vanaf gisteravond half 12 heeft het hier geregend tot een uur of half 9. De rest van de dag is het, gelukkig, droog gebleven.

Toch maar besloten naar Kassel te gaan. Rond de middag zijn we vertrokken. Het is een stad met hele oude gebouwen, maar merendeels naoorlogse gebouwen in de binnenstad. Rijd je door Kassel heel zie je nog wel veel oude huizen. De oude gebouwen zijn nog wel mooi, maar vallen weg door het nieuwe. Ik vond het niet echt een mooie stad. Niet een stad waarvan je zegt, kom we gaan nog een keer. Rond half 4 begin het te regenen in Kassel en behoorlijke bui. We waren gelukkig net in een winkel en konden binnendoor naar de parkeergarage. Van daaruit boodschappen gedaan en weer richting camping. We rijden de camping op en er komt toch een bui, ben maar even in de auto blijven zitten. Daarna lekker buiten gezeten onder de luifel.

We zijn nu net een half uurtje in de caravan, het werd nu toch wel een beetje koud. Voor morgen voorspellen ze weer heel veel regen. Als het net zo gaat als vandaag teken ik ervoor. We laten het op ons afkomen en zien wel.

Fijne avond nog en welterusten, tot morgen🤗🥾

1. Jolanda:
    10 mei 2023
    Leuk om je verhalen te lezen!
  2. Josje:
    10 mei 2023
    Ben ik blij om. Daar doen we het voor.

GroetJes🤗