Op naar Hagen en Sand

9 mei 2023 - Hagen, Duitsland

Hallo allemaal,

Tot nu toe is er nog geen regen gevallen, de enige bui die wij hebben gehad was op de terugweg vanuit Hagen. En dat was een echte regenbui kort maar krachtig en kwam met bakken uit de hemel. Goed voor het stof en de auto schoon.
We zijn toch richting Hagen gegaan, Klaas Jan had het met die man afgesproken. Een mooie rit, onderweg even koffie/thee gedronken metiers erbij. Er was veel bewolking, maar zeker ook een zonnetje. Op de terugweg wilde we nog bij Warburg langs, daar hebben wij ooit een nacht gestaan en leek een erg leuk plaatsje en we kwamen er nu toch langs. Door de lange rijen vrachtwagens en werken aan de weg, zijn we de afslag voorbij gereden, helaas. Het ligt hier niet ver vandaan dus gaan vast nog een keer kijken.
Toen maar richting Sand, het plaatsje waar wij de boodschappen doen. Daar even lekker door het dorp gelopen, ijsje gegeten en de gebruikelijke boodschappen gedaan. Bij thuiskomst heerlijk in het zonnetje gaan zitten en het is nu kwart voor 10 en zitten nog steeds buiten en het is nog droog. We wachten de regen maar af. En morgen zien we wel wat de dag ons brengt en wat we gaan doen.
Ik zou zeggen fijne avond nog en welterusten, groetjes van ons🤗🥾

1. Jolanda:
    9 mei 2023
    Heerlijk voor jullie dat het nog steeds zulk mooi weer is👍het heeft hier de hele dag geregend tot begin van de avond gr van ons
  2. Josje:
    9 mei 2023
    Volgens Buienalarm komt de regen rond kwart voor 12. Vannacht behoorlijk regen en overdag licht. We gaan het zien. Er is een mooi overdekt winkelcentrum in de buurt zoals je weet, dus misschien richting Kassel morgen om de dag te breken. Het ligt er aan of we gewoon buiten onder de luifel kunnen zitten. De hele dag in de caravan zitten wordt je gauw zat hoor.
    Groetjes 🤗