Van Schüttorf naar Dronten

22 september 2023 - Dronten, Nederland

Halo allemaal,

Vandaag zijn we weer richting Nederland gekomen. Vanmorgen was er geen haast, we moesten uiterlijk 12.30 uur van de camping zijn. Tegen 11en hadden we de boel ingepakt en hebben we nog even een bakkie gedaan met onze achterburen.

Rond 12 uur zijn we richting Dronten vertrokken. In mijn beleving moesten we 3 uur rijden,  maar het was maar 1,5 uur. Lekkere meevaller. De rit verliep prima, het was niet druk op de weg. We moesten nog even tanken en uiteindelijk waren we om 2 uur op de camping in Dronten. Een mini camping achter een boerderij. De veldjes zien er keurig uit, maar het terrein direct rondom de boerderij is een zooi. De eigenaars zijn wel heel vriendelijk. Het sanitair gebouw is zo’n gebouw dat je kan huren voor evenementen. Het is heel keurig en schoon. Je kan wel zien dat het oudere gebouwen zijn. Nadat we geïnstalleerd waren hebben we lekker gedoucht en zijn we op pad gegaan voor wat boodschappen.

Broodjes voor morgen voor de Mudrun. Daarvoor zijn we op deze camping. Sandra en Klaas Jan doen morgen een rondje van 6 km en Geert zondag een rondje van 12 km. De mudrun is een parcours met obstakels en heel veel modder (denk ik). Dit spektakel is op het evenemententerrein van Walibi. We gaan het allemaal beleven.

Jullie horen morgen weer van mij. Fijne avond nog, welterusten en tot morgen🤗

1. Henny:
    22 september 2023
    Sandra, Klaas Jan en Geert, succes en vooral veel plezier dit weekend.
  2. Josje:
    22 september 2023
    Dank je wel, ik zal het aan ze doorgeven 👍🏼