Het Trappenpad

22 mei 2022 - Sint Geertruid, Nederland

Hallo allemaal,

Gisteren hebben we 6,8 km gelopen door het Savelsbos. Het was een mooie route en daar in bevond zich het Trappenpad. Een trap van 185 treden rechtomhoog en allemaal ongelijk. Wat was ik blij dat ik mijn stokken bij me had en heb ook steeds maar even gerust. Het lukte mij niet in 1x. We hebben op de heenweg het Trappenpad gelopen en de route verder vervolgt tot we uitkwamen bij weilanden en ook verder geen bos meer te zien. Als we samen waren geweest waren we misschien wel doorgelopen, maar Fleur die liep met haar tong op het zandpad🥵. Die vond het veel te warm. Dus we zij teruggelopen en bij het Trappenpad een zijweg gepakt, dat liep makkelijker en hoefde ik dat pad niet meer te nemen. En zo weer richting de camping met als beloning een echte Limburgse vlaai, erg hoor😉😋. Dus we hebben ons weer prima vermaakt, we gaan kijken wat de dag vandaag gaat brengen. We zitten nu op ons gemak in het zonnetje☀️. Jullie horen het wel weer.

Groetjes en wie weet vandaag nog een verhaal. Geniet van het mooie weer☀️🤗🐾