Vakantie 2021, Escharen, Nederland

30 mei 2021 - Escharen, Nederland

Hoi allemaal,

Daar zijn we weer. Helaas weer geen Noorwegen, we blijven het gewoon proberen. Ooit gaat het lukken.

Na de boot te hebben afgezegd, moesten we op zoek naar wat anders en vonden deze boerencamping. Net over de grens in Noord Brabant.

Gisteren vol goede moed en prachtig weer richting de camping gereden. We hebben een mooi plekje, vol in de zon. Dat is nu nog wel te doen, maar over een paar weken wil je dat niet.😰 Sommige mensen staan hier een paar dagen en sommige een paar weken. Er zijn ook nog een paar vaste kampeerders. Het is maar klein, ongeveer 25 plaatsen.

Voor vandaag hebben we nog niet echt iets in de planning staan, we gaan het zien. Misschien gewoon lekker luieren.

Veel lees plezier weer de komende weken en voor de mensen die ook nog op vakantie gaan en ik niet meer spreek, fijne vakantie met veel mooi weer🌞.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Erna:
    30 mei 2021
    Lekker rustig daar. In deze coronatijd extra prettig. Wij gokken nog wel op Noorwegen. Als de "greencard" op tijd klaar is tenminste. En anders wordt het wat anders ;-) Jullie een fijne vakantie gewenst. Geniet er maar lekker van.
  2. Josje:
    Hoi Erna,

Wij hadden ook hoop tot 3 weken geleden, dus toen maar afgezegd en hier voor gegaan. Maar hopen blijven we, ooit gaat het gebeuren.
    Wat is jullie eventuele back up?
    Zijn jullie zeker ook al een tijd niet in Zweden geweest?
  3. Erna:
    30 mei 2021
    We willen 2 juli via Noorwegen naar Zweden. Als het dan niet kan, gaan we naar de Pfalz, (als dat wel kan) en later in het jaar naar Zweden. Vorig jaar augustus zijn we er voor het laatst geweest. Toen konden we nog net nadat Zweden "geel" was geworden een week met de kleinkinderen kamperen voor ze weer naar school moesten.
  4. Josje:
    30 mei 2021
    Ik hoop voor jullie dat het door kan gaan. Dat je de (klein)kinderen weer kan zien. Waar gaan jullie heen in de Pfalz?
  5. Therry:
    30 mei 2021
    Fijne vakantie!! Geniet ervan.
    Groetjes Therry
  6. Josje:
    30 mei 2021
    Dank je wel, we doen ons best😬. Groetjes, ook aan Jan🤗
  7. Hilma van Houten:
    Fijne vakantie. Geniet ervan