Zo’n ☀️, regen⛈ , onweer🌩 en storm💨

19 mei 2022 - Sint Geertruid, Nederland

Hoi allemaal,

Even ter geruststelling, we zijn ongedeerd er alles is hier goed gegaan.
Klaas Jan heeft vanmorgen een wandeling van een kilometer of 5 gedaan en vanmiddag zouden we nog een wandeling doen in de omgeving Epen, ja bij de ijsboer van gisteren🙈. Dus Klaas Jan gewandeld, koffie gedronken, gegeten en op pad. Wel nadat we alles onder de luifel een beetje vast hadden gezet en opgeruimd voor het geval dat het toch slecht weer zou worden.
Toen we weg gingen was er echt geen vuiltje aan de lucht, strak blauw. We komen aan in Epen, bij de ijsboer om daar de auto neer te zetten. We lopen naar de weg om over te steken en er komt daar en donkere wolk aan drijven. Toch een begin gemaakt met de wandeltocht en maar steeds naar die wolk kijken en we waren al een aardig stukje op weg en toen toch maar besloten terug te gaan. Bij de ijsboer waren we gelijk aan de beurt een ijsje besteld en voor mij een bakje verse aardbeien en het begint te waaien. Dus wij snel naar de auto en daar alles maar opgegeten.
En weer richting de camping. Onderweg wat spetters gehad en toen we op de camping aankwamen hoorden we dat het hier behoorlijk te keer was gegaan. Ons vloerkleed was iets opgewaaid en wat afvalbakken waren van z’n plek, verder viel het reuze mee. We hebben het idee, dat er uiteindelijk niks gevallen is bij de ijsboer en wij gewoon hadden kunnen doorlopen. Maar ja, dat is achteraf. Verder is de middag/avond rustig verlopen en zitten nu in het zonnetje.