02-09 Herculessaule in Rosenthal-Bielatal

2 september 2019 - Bad Schandau, Duitsland

Gisterenavond is het toch nog droog geworden en hebben verder geen regen of onweer meer gehad. Het was vanmorgen heerlijk afgekoeld en hebben de stoute schoenen🥾aan getrokken en zijn naar de Herculessaule in Rosenthal-Bielatal gereden om daar een ronde te gaan lopen.

Nou, zoals jullie op de foto’s kunnen zien was dat niet lekker vlak. Ik ben zeer trots op mezelf dat ik dit gelopen heb. Zeker gezien het feit dat ik al vanaf januari niet meer gesport heb. Het was echt klimmen en klauteren. Maar, zo mooi. Dit soort bergen/rotsen zie je hier overal. Dit was mij afgelopen week niet gelukt. Ik weet nog niet hoe ik morgen ben, maar het gaf mij een heerlijk gevoel. We hadden geen verre uitzichten, je klimt er echt omheen en tussendoor. Tegen de tijd dat we terug waren bij de auto, was de zon gaan schijnen en werd het al weer warmer. De temperatuur hier was vandaag tussen de 18 en 22 graden⛅️Voor morgen voorspellen ze 24. We gaan het zien.

Het wordt nu ook best al fris. Ik denk niet dat wij vanavond lang buiten zitten. Geeft niks, gaan we lekker naar binnen en een spel spelen of lekker lezen.

groetjes en tot morgen🤗

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Henny:
    2 september 2019
    Kijk, dat is een heerlijke vakantiedag. Die heb je vast te pakken, wat er morgen ook gebeurd. Dat heerlijke gevoel neemt niemand je af. En je zag, dan gaat de zon ook vanzelf schijnen. Prachtig daar. 👍🏻
  2. Sandra:
    3 september 2019
    Ik vind dit ook echt wel een omgeving voor jullie. Je kan hier zo heerlijk wandelen. Je kan de bossen in, de bergen op en langs het water. We zitten ook vlak bij de Elbe. Kan je eventueel ook heerlijk fietsen.
  3. Miriam:
    2 september 2019
    Gaaf, lijkt een beetje op de de teufelsschlucht waar wij een keer geweest zijn. Nu maar hopen op meer van dit soort dagen en wandelingen!