07-09 Dresden

7 september 2019 - Bad Schandau, Duitsland

Ja sorry, we zijn er weer geweest. Het regende hier vanochtend aardig door en toen maar besloten een ander stuk van Dresden te bezoeken. Daar miezerde het wat. Aan de andere kant van de Elbe zit een Markthal en waren wel benieuwd wat dat was. Nou, dat viel een beetje tegen. Er waren wel wat winkeltjes met van alles en nog wat. Maar echt geweldig, nee. Dus toen maar weer teruggelopen naar het grote centrum en daar nog wat rond gelummeld. Vanavond wat gegeten daar en weer richting de camping. Het is nu wel droog, maar de kilte komt nu uit de grond optrekken. Dus koude voeten vanavond als we niet oppassen.

Helaas verder geen spannend nieuws, wie weet morgen weer.

Groetjes🤗

1. Henny:
    7 september 2019
    Zo’n dagje kan er ook tussen zitten. Vannacht een extra dekentje erbij 😉
  2. Klaas en Tineke:
    8 september 2019
    wat een mooie natuur en rotsen, het lijkt wel zuid frankrijk (de wens van mijn gedachten denk ik), veel plezier verder en ik hoop dat het toch wat aangenamer weer wordt bij jullie daar, leuk om te lezen jou dag boek verhalen, groetjes van ons allemaal
  3. Sandra:
    8 september 2019
    Voor morgen voorspellen ze regen en de dagen daarna droger en ook weer iets warmer geloof ik. We gaan het zien, we vermaken ons prima. Groetjes bij jullie🤗