08-09 Gohrisch

8 september 2019 - Bad Schandau, Duitsland

We zijn vandaag gewoon in het dorp gebleven en vanmiddag de Gohrischstein beklommen. Een stevige klim omhoog, waarvan ik eerst dacht, waarom heb ik mijn stokken meegenomen. Daar kwam ik snel achter, oneffen terrein, stenen, wortels en omhoog klimmen. Het laatste stuk konden we kiezen uit moeilijk of makkelijk (nou ja, makkelijk). We zijn voor makkelijk gegaan en dat ging best goed. Boven op de Gohrischstein prachtig uitzicht over Gohrisch, we konden de camping zien, Königstein en nog vele andere dorpen in de omgeving. We hadden ook mooi helder weer, ook al kwam de bewolking wel opzetten. Naar beneden de moeilijke genomen. We gingen langs smalle paden tussen de rotsen en smalle, scheve, steile trappetjes. Maar zo leuk. Klaas Jan met Fleur op de arm, lekker handig, maar het ging goed. Ze bleef mooi rustig zitten.

Al met al weer een leuke dag vandaag. De bewolking komt nu goed opzetten. Ze voorspellen veel regen voor morgen. We gaan het zien. Op zoek naar dingen, waar je naar binnen kunt. Dat is niet zoveel met een hond. Dus het zal wel een winkelcentrum worden of een campingzaak. Jullie horen het morgen weer, groetjes🤗

1. Therry:
    8 september 2019
    Best wel hoog.... brrr 🙈
    Stevige klim ook. Goed van je hoor!!
    Mooie foto's weer.
    Geniet nog lekker xxx
  2. Henny:
    8 september 2019
    Prachtig, en een leuke wandeling