Ruhetag (voor mij)

14 mei 2023 - Balhorn, Duitsland

Hallo allemaal,

Vandaag maar weer rustig aan gedaan. Het linkerbeen wil nog niet wat ik wil. Vanochtend maar even mijn oefeningen gedaan, het voelde wel wat beter. Kijken wat morgen doet, anders maar weer de oefeningen. Klaas Jan heeft een heel eind gewandeld vanmiddag, ongeveer 11 à 12 kilometer. Van Balhorn naar Naumburg. Jolanda, dat is het plaatsje waar de stoomtrein eindigt. Ik heb lekker aan mijn poppetje gewerkt, zij is bijna klaar.

Het weer was weer prima vandaag. Wel een paar keer dat het dreigde, maar die ging dan weer voorbij. Dus de hele dag weer heerlijk buiten gezeten. De voorspelling voor komende week is ook niet echt slecht, we gaan het zien. Af en toe een bui is niet zo erg. Als we maar naar buiten kunnen.

Therry, vanuit Balhorn gefeliciteerd, van ons, met 1 van je mooiste  moederdagcadeaus. Ze zijn kampioen🏆🎉

Dat was mijn verhaal voor vandaag, hoop jullie morgen weer meer te kunnen vertellen. Fijne avond nog en welterusten🤗🥾

1. Therry:
    Hoi Josje,
    Dankjewel echt geweldig weer kampioen!!
    Geniet van je vakantie met hopelijk mooi weer
    Liefs Therry
  2. Josje:
    14 mei 2023
    Ik ben zo blij voor je. Echt een feestje voor jou en dat met Moederdag, mooier kan je het niet hebben.
    Wij genieten zeker. En het weer valt nu wel mee. Maar hopelijk de komende dagen ook nog. We gaan het zien. Groetjes, ook aan Jan🤗
  3. Jolanda:
    14 mei 2023
    Heerlijk zo, echt vakantie! De weersverwachting hier is ook goed, het wordt alleen maar beter(zeggen ze) dus wij hopen vanaf donderdag ook een beetje vakantie te kunnen vieren 🤪
  4. Josje:
    14 mei 2023
    Dat zou inderdaad wel fijn zijn, hier is de voorspelling ook niet echt slecht. We gaan het zien, je kan het toch niet veranderen. We hebben echt een lekkere vakantie. Ik hoop voor jullie datanetwerk inderdaad zo lekker wordt als ze zeggen en met Pinksteren ook, dan heb je die maar vast binnen. Je weet niet wat er nog komen gaat. Wie weet in het najaar nog🤔. Groetjes, ook aan Piet🤗