Weidelsburg, naam van de burcht

15 mei 2023 - Ippinghausen, Duitsland

Hallo allemaal,

Vandaag een wandeling gemaakt van 1,7 km. Dat lijkt niet zoveel, maar als bijna het hele stuk omhoog vrij stijl gaat, was het voor mij wel een dingetje. Dan kom je uiteindelijk bij de burcht uit en daar loop je ook nog rond, moesten zelfs nog een behoorlijke trap omhoog om van het uitzicht te genieten. Dan moet je weer naar beneden. Dat was niet echt stijl naar beneden, maar heel onhandig door alle wortels en drek dat er lag. Het was wel een hele mooie wandeling. Zeker de terugweg, dat is toch eigenlijk zoals wij het altijd leuk vinden. Dus de moeite waard.
Van daar zijn we naar Wolfhagen gereden, een stadje in de buurt. We reden de parkeergarage in en dat was nou niet echt een geweldig, het eerste stuk van het stadje was ook niet echt bijzonder. Maar opeens werd het een leuk stadje met leuke straatjes, beelden, winkeltjes (ijs). Positief verrast, ook wel eens leuk.

Op de terugweg de gewoonlijke boodschappen en weer richting camping. Ik heb de dag redelijk goed doorstaan, het knietje vindt het nog steeds niet leuk. Vanmorgen trouw mijn oefeningen gedaan en met een speciale rol over mijn knie gerold. En die rol wordt je niet echt gelukkig van, maar ja het is voor een goed doel. Het weer was vandaag prima, niet te warm of koud en droog (op een paar verdwaalde spetters na). Vanavond is het wel vroeg koud, dus zitten nu in de caravan.
Fijne avond nog en tot morgen🤗🥾

1. Jolanda:
    15 mei 2023
    Tot je verhaal van morgen! Fijne avond
  2. Josje:
    15 mei 2023
    Jullie ook een fijne avond